Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ & ΑΦΘΟΝΙΑΣ


  • Στην απεραντοσύνη της ζωής που βρίσκομαι, όλα είναι τέλεια, ακέραια & πλήρη.

  • Αξίζω το καλύτερο & το δέχομαι τώρα.

  •   Είμαι ένα με τη δύναμη που με δημιούργησε.

  •    Είμαι εντελώς ανοιχτός & δεκτικός, στην αφθονία που μου προσφέρετε από το σύμπαν, μέσα από τη ροή της ευημερίας.

  •  Όλες οι ανάγκες μου & οι επιθυμίες μου εκπληρώνονται  για μένα τώρα.

  •  Έχω Θεϊκή καθοδήγηση & προστασία & κάνω επιλογές που με ωφελούν. 

  •    Έχω μέσα μου όλα τα συστατικά της επιτυχίας.

  •    Χαίρομαι με τις επιτυχίες των άλλων, γνωρίζοντας ότι υπάρχει αφθονία για όλους.
  •    Τώρα έχω συνειδητή επίγνωση της αφθονίας & αυτό αντανακλάται σε ένα όλο & μεγαλύτερο εισόδημα.
  •  Τα αγαθά έρχονται σε μένα από όλους & από παντού.


  • Ο δρόμος μου είναι μια σειρά από βήματα που με οδηγούν σε όλο & μεγαλύτερες επιτυχίες.
  •   Είμαι έτοιμος, να αποχωριστώ τις αρνητικές πεποιθήσεις για τα χρήματα. 



  •  Δέχομαι ότι είμαι πλούτος.

  •  Τα όρια μου είναι απεριόριστα.

  •    Όλοι οι λογαριασμοί μου είναι σε τέλεια τάξη & έχω αφθονία όλων των καλών πραγμάτων.



  •    Αγαπώ τα χρήματα & τα δέχομαι ως ζωτική ενέργεια.


  •   Τώρα είμαι πλούσιος, υγιής, πολύτιμος & ευτυχισμένος.

  •    Τα μοναδικά δημιουργικά μου ταλέντα & οι σπάνιες ικανότητές μου ξεχύνονται από μέσα μου &  εκφράζονται με απόλυτα ικανοποιητικούς τρόπους.


  •   Υπάρχουν άνθρωποι γύρω μου που πάντα ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που μπορώ να προσφέρω. Πάντα με χρειάζονται & μπορώ να διαλέξω αυτό που θέλω να κάνω. Η αμοιβή μου είναι καλή & κάνω πάντα αυτό που με ικανοποιεί.

  •   Η εργασία  μου είναι χαρούμενη και ευχάριστη

  •  Είμαι ένα με τη Δύναμη που με δημιούργησε.
  •    Επιτρέπω τώρα στη φόρμουλα της επιτυχίας να με γεμίσει  & να εκδηλωθεί στον κόσμο μου,  όπου & αν με οδηγήσει θα είναι μια επιτυχία.


  •    Βαδίζω από επιτυχία σε επιτυχία & από δόξα σε δόξα.


  •     Ο δρόμος μου είναι μια σειρά από βήματα που με οδηγούν σε όλο &  μεγαλύτερες επιτυχίες. Είμαι εντελώς ανοιχτός & δεκτικός στην αφθονία που μου προσφέρεται από το Σύμπαν.


  •     Μέσα από τη ροή της ευημερίας. όλες οι ανάγκες & οι επιθυμίες μου εκπληρώνονται πριν ακόμα το ζητήσω.
 


  •    Έχω Θεϊκή καθοδήγηση και προστασία & κάνω τις επιλογές που με ωφελούν.








  •   Έχω τώρα όλο και μεγαλύτερη συνειδητή επίγνωση της αφθονίας &  αυτό αντανακλάται σε ένα όλο και μεγαλύτερο εισόδημα. 

 
Στον κόσμο μου όλα πηγαίνουν καλά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου