Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η ΜΗΤΕΡΑ




«Κάθε Ευλογία ξεκινάει με τη Μητέρα»
Bert Hellinger






Η πρώτη σχέση, η οποία πρέπει να πετύχει στην Ζωή μας, είναι η σχέση μας με  τη Μητέρα.  

Αν πετύχουμε την σχέση με τη Μητέρα μας, τότε ο δρόμος προς την επιτυχία & την ευτυχία  είναι για μας ανοιχτός.

Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να απελευθερώσουμε όλες τις εικόνες που έχουμε για την Μητέρα μας και να εγκαταλείψουμε όλες τις απαιτήσεις, τις οποίες έχουμε συχνά ακόμα ως ενήλικες.

Μέσα από αυτήν μας χαρίστηκε η Ζωή. 



Σε αυτό το σημείο ήταν τέλεια . 

Έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε. 

Έχουμε τη Ζωή.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ



Αγαπημένη μου μαμά…

Παίρνω όλα όσα έρχονται από σένα,



Όλα, με όλες τους τις συνέπειες…

Τα παίρνω με το πλήρες τίμημα που μου κόστισαν & σου κόστισαν…


Θα κάνω με αυτά κάτι καλό για τη ζωή μου…. 

στη μνήμη σου….

Για να σε ευχαριστήσω & για να σε τιμήσω…

Αυτό που έκανες δεν πρέπει να έχει γίνει μάταια.

Το κρατώ κοντά μου & μέσα στην καρδιά μου & αν μου επιτραπεί θα το δώσω στους επόμενους, όπως έκανες εσύ…

Σε παίρνω ως μητέρα μου….

& εσύ μπορείς να με έχεις ως παιδί σου…( γιό σου…..κόρη σου…..)

Είσαι η μόνη μου μητέρα…..& είμαι το παιδί σου…

Είσαι μεγάλη…& είμαι μικρός/-η.


Εσύ δίνεις & εγώ παίρνω αγαπημένη μου μαμά…..

Χαίρομαι που πήρες τον μπαμπά για άντρα σου….

& οι δύο είστε οι σωστοί γονείς για μένα.


Μάνα


Είπαν του ήλιου “γιορτάζει η μάνα”

κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει.

Είπαν της θάλασσας “γιορτάζει η μάνα”

κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη.

Το ‘μαθαν τα πουλιά, “γιορτάζει η μάνα”

και το τραγούδι τους ξεχείλισε
 πλημμύρα.

Το ‘μαθαν τα άνθη, “γιορτάζει η μάνα”
και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα.


Τ’ άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε
δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα.

Τ’ άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα
πείτε ευχές, μύριες ευχές για τη μητέρα.

 Πηγές: Αν ήξερες πόσο πολύ Σ΄αγαπώ, Bert Hellinger



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου