Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ


«Επιλέγω να μείνω επικεντρωμένος-η στην επίγνωση της αγάπης, του Θεού, και του αληθινού μου εαυτού. 

Σ' αυτό το κέντρο, όπως στο μάτι του κυκλώνα, όλα είναι γαλήνια, ασφαλή και ειρηνικά. 



Η δύναμη, η σοφία και η ηρεμία μου, οφείλονται στο ότι μένω σε αυτό το κέντρο, και ζητώ πνευματική υποστήριξη από το Θεό και τους αγγέλους Του, για να διατηρήσω το νου μου ευθυγραμμισμένο με την αλήθεια.



Αποστασιοποιούμαι με τη θέληση μου από τον υλικό κόσμο, γνωρίζοντας ότι έτσι μπορώ να βοηθήσω τους άλλους καλύτερα. 

Εμπιστεύομαι το θεό να φροντίσει ώστε να καλυφθεί η κάθε μου ανάγκη, και επιτρέπω στην παντοδύναμη σοφία Του να με κατευθύνει στο καθετί.

Αποδέχομαι μια σταθερή διατροφή αγάπης και χαράς, γνωρίζοντας ότι η ευτυχία και η υγεία μου αξίζουν. 


Απελευθερώνω πρόθυμα και με αγάπη όλες μου τις εγωιστικές επικρίσεις για τον εαυτό μου και για άλλους ανθρώπους, γνωρίζοντας πως όλα όσα θέλω, προέρχονται από την απόφαση μου να βιώσω την ενότητα κάθε μορφής ζωής.


Ξέρω ότι είμαι προορισμένος-η να γίνω θεραπευτής- ρια και να διδάσκω το λόγο του Θεού, και τώρα δέχομαι την αποστολή μου ολοκληρωτικά, χωρίς αναβολές ή επιφυλάξεις. 

Παραιτούμαι από κάθε συμπεριφορά που θα με εμπόδιζε ν' ακούσω την εσωτερική μου φωνή, και εμπιστεύομαι με χαρά τον εσωτερικό μου καθοδηγητή να με οδηγήσει στο δρό­μο του εργάτη του φωτός, για να υπηρετήσω πρόθυμα ως όργανο αγάπης. 


Αφήνω ό,τι αμφιβολίες ή φόβους μπορεί να έχω σχετικά με την εκπλήρωση της Θεϊκής μου απο­στολής και τώρα τάσσομαι στην υπηρεσία της Φωνής του Θεού, που έρχεται από μέσα μου. 


Ξέρω ότι αυτό είναι το μοναδικό εργαλείο που θα χρειαστώ από εδώ και πέρα, για να θεραπεύσω τον εαυτό μου και τον κόσμο. 

Αμήν».

Περισσότερες Προσευχές στο βιβλίο Στους Δρόμους των Αγγέλων
Επιμέλεια Καίτη Σαμαρτζή
Πορεία προς το Φως D. Virtue




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου