Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΛΥΠΗΣ

Αγαπημένε Θεέ,


Γνωρίζω πως ο 

αγαπημένος μου 

( όνομα) που 


πέθανε είναι στην εστία, 

στον παράδεισο 

μαζί Σου.




Σου ζητώ να τον/την 

προσέχεις ώστε να 

νοιώσει ψυχική ανάταση με 

την Αγάπη Σου. 


Σε παρακαλώ στείλε 

περισσότερους αγγέλους

στον/στην αγαπημένο μου  και βοήθησέ τον/την να νοιώσει  υπέροχα & ευτυχισμένος/η, καθώς προσαρμόζετε να βρίσκετε στον παράδεισο. 

Σε παρακαλώ στείλε περισσότερους αγγέλους στο πλευρό μου & βοήθησε με να απελευθερώσω την λύπη μου & τον πόνο μου. 


Βοήθησέ με να θεραπευτώ 



από τα συναισθήματα βάρους, ώστε να μπορώ να συνεχίσω τη ζωή που ξέρω ότι θέλει για μένα ο αγαπημένος/η μου.





Σε παρακαλώ στείλε

μου ένα σημάδι από 

τον ουρανό, ώστε να ξέρω ότι ο αγαπημένος/η

μου είναι στα 

χέρια Σου.


Αμήν.



Σε ευχαριστώ & Ευγνωμονώ

Θεραπεία με την βοήθεια των Αγγέλων Doreen Virtue


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου