Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ

Καλημέρα άγγελοι!

Καλή και ευλογημένη εβδομάδα.

Ήρθε ο καιρός να μετουσιώσετε παλιά φθαρμένα και τοξικά συναισθήματα.


Ζητήστε την βοήθεια μου να άρω τους περιορισμούς της σκέψης σας να μετασχηματίσω τα συναισθήματα σας και να σας καθαρίσω από οτιδήποτε τοξικό υπάρχει στη ζωή σας.

Σκέψεις συναισθήματα σχέσεις ή περιβάλλον εργασίας.

Καλέστε  με και θα είμαι κοντά σας.


 Αρχάγγελος Μιχαήλ.

Προσευχή.

Αρχάγγελε Μιχαήλ σε καλώ κοντά μου τώρα.

Βοήθησε με να απαλλαγώ από οτιδήποτε δεν είναι συμβατό με τη ζωή μου τώρα.

Καθάρισε τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου και τύλιξε με, με τον μπλε μανδύα της προστασίας σου.

 Στείλε στη ζωή μου φως και Αγάπη .

Ευχαριστώ και Ευγνωμονώ. 

Αγγελικά  Ουράνια Μηνύματά
Καίτη Σαμαρτζή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου