Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ- ΠΑΤΕΡΑΣ

Αγαπημένε μου Μπαμπά…



Παίρνω όλα όσα έρχονται από σένα,

Όλα, με όλες τους τις συνέπειες…

Τα παίρνω με το πλήρες τίμημα που μου κόστισαν & σου κόστισαν…


Θα κάνω με αυτά κάτι καλό για τη ζωή μου…. 

Για σένα, στη μνήμη σου….



Για να σε ευχαριστήσω & για να σε τιμήσω…

Αυτό που έκανες δεν πρέπει να έχει γίνει μάταια.

Το κρατώ κοντά μου & μέσα στην καρδιά μου 

& αν μου επιτραπεί θα το δώσω στους επόμενους, 

όπως έκανες εσύ…


Σε παίρνω ως πατέρα μου….

& εσύ μπορείς να με έχεις ως παιδί σου…

( γιό σου…..κόρη σου…..)



Είσαι ο μοναδικός μου πατέρας…..

& είμαι το παιδί σου…

Είσαι μεγάλος…& είμαι μικρός/-η.


Εσύ δίνεις & εγώ παίρνω αγαπημένε μου μπαμπά…..

Χαίρομαι που πήρες την μαμά για γυναίκα σου….

& οι δύο είστε οι σωστοί γονείς για μένα.



Πηγές: Αν ήξερες πόσο πολύ Σ΄αγαπώ, Charlot Palmgren, Αλφάβητο, Bert Hellinger
Συστημική Αναπαράσταση


Επιμέλεια –Παρουσίαση 
Καίτη Σαμαρτζή 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου